Преса про світське життя: відомі світові видання, доступні для маріупольчанок

Цей перелік найкращих жіночих журналів в світі є сумішшю видань, які задовольняють потреби жінок в читанні про тих людей і стилі життя, які багатьом недоступні. Вартість передплати на ці журнали може становити від декількох десятків гривень до декількох сотень. У статті в довільному порядку представлені Vogue, Women’s Health, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Marie Claire, Good Housekeeping, Elle, Allure, Glamour і Seventeen. Далі пише “hmariupolchanka.com.ua“.

Vogue

Немає жодної жінки, яка не знайома з журналом Vogue. Vogue, що видається Conde Nast Publications з 1909 року, означає «в моді» – це журнал про красу, моду і способі життя для жінок. Vogue – це, по суті, американський журнал, який в даний час видається приблизно в 19 країнах по всьому світу.

Відомий нинішній головний редактор журналу Vogue – Анна Вінтур. Кажуть, що під її керівництвом з 1988 року вона кардинально змінила обличчя журналу. У грудні 2006 року критик Керолайн Вебер назвала Vogue одним з найвпливовіших модних журналів світу.

Журнал Vogue охоплює весь спектр жіночих інтересів. Від путівників по красі до списків найбільш дорого одягнених, від останніх колекцій рамп до вечірок знаменитостей, від таких тем, як мистецтво, кіно, театр, подорожі, до питань, що становлять суспільний інтерес. Vogue також висвітлює безліч громадських проектів і розмірковує про поточні політичні події і порядках денних.

З одного боку, Vogue виглядає як глянсове рекламне керівництво, в якому представлені кращі бренди, знаменитості і мода. Проте, насправді, кажуть, що він зробив безліч впливових міжнародних проектів, таких як Annual Fashion Night Out Vogue. Vogue також опублікував безліч додаткових видань під своїм брендом, наприклад, Teen Vogue, Men’s Vogue, Vogue Girl, Vogue Living і Vogue Patterns серед багатьох інших. Цікаво, що до сих пір на обкладинці цього популярного жіночого журналу було всього чотири чоловіки: Річард Гір, Джордж Клуні, Леброн Джеймс і Райан Лохте.

Women’s Health

Серед численних медичних журналів, що видаються в усьому світі, Women’s Health Magazine зайняв свою нішу з моменту свого запуску в 2005 році. Видається видавництвом Rodale і є дочірньою компанією відомого журналу Men’s Health Magazine.

Цей журнал орієнтований на міських, розумних, елітних і сором’язливих жінок, які усвідомлюють і піклуються про своє розумі і тілі. Журнал пропонує всебічне і докладне висвітлення таких тем, як секс, фітнес, їжа, втрата ваги, здоров’я, краса і стиль. «Жіноче здоров’я» – єдиний бренд, яка займається саме темою здоров’я в цьому списку провідних жіночих журналів, здається, це підписка, без якої міська жінка не може обходитися.

Що цікаво в виданні Women’s Health, так це те, що редакція, схоже, свідомо доклала зусиль, щоб агресивно розширити свою присутність, пропонуючи додатки, активно працюючи в соціальних мережах і пропонуючи завантажуються ресурси для своїх читачів. Вони пішли ще далі і представили на обкладинках тільки тих знаменитостей, які піклуються про своє здоров’я в реальному житті.

Веб-сайт також пропонує безліч відеороликів про тренування для здоров’я. Є спеціальний розділ під назвою «Спартак для жінок», де пропонуються спеціальні тренування від Рейчел Косгроув, провідного тренера з фітнесу. Читачі, що піклуються про своє здоров’я, також можуть скористатися розділом Look Better Naked, в якому журнал Women’s Health пропонує детальну інформацію про їх книзі під назвою «Look Better Naked». Книга пропонує читачам 6-тижневі плани харчування, тренування та методи підвищення впевненості.

Cosmopolitan

Після запуску в Америці в 1886 році Cosmopolitan орієнтувався на сімейну аудиторію, після чого спробував стати літературним журналом. Пізніше Cosmo став міжнародним журналом тільки для жінок. Такий статус він має і зараз. Видається в Америці Heart Corporation.

Багато в чому Cosmopolitan зайняв свою нішу серед інших журналів як журнал про секс. Від позицій до ілюстрацій, від рад до практики, очевидним фокусом журналу як і раніше є відносини і сексуальність.

Cosmo також славиться своїми пікантними сексуальними моделями на обкладинках, які зазвичай можна побачити з глибоким вирізом. Крім того, в журналі є розділи, присвячені волоссю і красу, їжі і коктейлів, секретам і порад, ідей подарунків, ідеям прелюдії, швидким зачіскам, інструкцій по сексу, вікторин тощо.

Багато читачів підписуються на Cosmopolitan через безпрецедентну привабливості його яскравих заголовків, освітлення сексу, моди та рекомендації до відносинам. Випуск за випуском, цієї знакової виданню вдається створювати привабливі матеріали по темам і типам контенту, якими він найбільш відомий.

Harper’s Bazaar

Harper’s Bazaar – популярний журнал про моду і способі життя, який видається Heart Corporation з 1867 року. Цей журнал видається більш ніж в 20 країнах світу, а американське видання має дуже багату спадщину.

Читачі підписуються на Harper’s Bazaar, оскільки він відомий тим, що є домом для найдивовижніших талантів в галузі моди, фотографії, листи та ілюстрацій. Відомі особистості, такі як письменниця Мері Луї Бут і поп-артист Енді Уорхол, були пов’язані з журналом в перші роки його існування.

Журнал Harper’s Bazaar завжди прагнув запропонувати читачам вишуканий погляд на моду і красу, а також на всі елегантне в світі повсякденному моди і моди від кутюр. У журналі є категорії «Ідеї для волосся», «Поради по макіяжу», «Мода» і «Поради по відносинам». Він також охоплює останні дизайнерські колекції і останні новини про знаменитостей.

Harper’s Bazaar зробив революцію в сприйнятті модних журналів під керівництвом Кармел Сноу, яка раніше була редактором журналу Vogue. Кажуть, що вона перемістила модну фотографію з студійних знімків в природні знімки моделей в різних позах на природному ландшафті. З чуток, навіть слово «піца» з’явилося в журналі під її керівництвом.

Marie Claire

Marie Claire, заснований в 1937 році, був одним з перших французьких журналів про моду і красу, що стали відомі у видавничому світі. Він видається в США Hearst Corporation з 1994 року. Американське видання вважається найпопулярнішим у всьому світі з точки зору змісту і охоплення. 

Marie Claire – це, по суті, журнал про моду і красу для жінок, але він охоплює багато інших категорій: що можна і чого не можна, поради по відносинам, поради по кар’єрі, здоров’я і фітнес, знаменитості, спосіб життя, поради по грошах, любов і секс, ігри і міжнародні новини. Marie Claire цікаво висвітлює надихаючі історії жінок. Цей розділ включає інтерв’ю та історії знаменитостей, які змінили світ на краще, успішно боролися в особистих битвах або подали приклад для суспільства.

З 2009 року Marie Claire спонсорує реаліті-шоу «Running In Heels», в якому розповідається про стажерів, які працюють під високим тиском в нью-йоркському офісі Marie Claire.

Good Housekeeping

Good Housekeeping – популярний журнал, в якому дуже детально висвітлюються інтереси жінок і піднімаються на новий рівень. Журнал був випущений в 1885 році і в даний час видається Hearst Corporation.

«Хороша сімейне життя» призначена для читачок, які перебували у шлюбі трохи більше двадцяти років і у яких зазвичай є сім’я. Цей журнал часто називають журналом послуг для жінок. У США є ще 6 публікацій, які обслуговують цю цільову аудиторію і публікують контент в цій нішевій області.

Журнал Good Housekeeping пропонує докладний опис таких категорій, як їжа, рецепти, будинок, організація, дієта, здоров’я, сім’я, стосунки, любов, огляди продуктів, краса, антивікові кошти, ігри і сезонні ідеї. Цікаво, що деякі дуже відомі літературні діячі, такі як Сомерсет Моем, Вірджинія Вулф, Евелін Во і Една Сент-Вінсент Міллей, внесли свій внесок у створення безлічі публікацій з ведення домашнього господарства свого часу.

Навіть на сайті Good Housekeeping є цікаві калькулятори. Є калькулятор Kitchen Magician, за допомогою якого можна ввести докладні відомості про кількість калорій, інгредієнтах і тривалості приготування, а також дізнатися відповідність рецепта. Точно так же є калькулятор Stain Buster, який показує прийоми видалення різних плям і розливів.

Підписка на журнал також дає читачам доступ до відкриттів Дослідницького інституту з ведення домашнього господарства, заснованого в 1900 році. Інститут проводить дослідження з різних тем, охоплених журналом.

Elle, що по-французьки означає «Вона», – це журнал французького походження, який був випущений в 1945 році. В даний час це один з найбільших світових модних видань, що випускає більше 42 міжнародних видань в 60 країнах. У США журнал Elle видається корпорацією Hearst Corporation.

Знаменитий слоган Elle «Якщо вона читає, то тільки Elle» відображає зростаюче число читачів, підписок і переглядів сторінок сайту. Як жіночий журнал, Elle висвітлює жіночу красу, здоров’я, прикраси, відносини, астрологію, моду, розваги та питання, пов’язані з суспільством і кар’єрою.

Elle також добре відома тим, що висвітлює міжнародну моду і новини подіумів. У розділі «Подіум» представлені останні осінні, передосіннього, весняні та курортні колекції. У ньому є спеціальний розділ «Поп-культура», де в журналі висвітлюються фотосесії, огляди книг, фільми, телебачення і музика.

Elle Magazine також видає Elle Décor і Elle Girl. Через Décor Elle висвітлює новітні розробки в галузі архітектури та інтер’єру, а Elle Girl обслуговує молодь старшого віку. Однак рекомендується підписатися на Elle, перш ніж переходити до інших публікацій під її брендом.

Allure

Allure – відносно новий журнал, заснований в 1991 році нинішнім головним редактором Ліндою Уеллс. Друкований Conde Nast, Allure відомий тим, що був одним з перших журналів, які публікували п ротіворечівие статті та матеріали, пов’язані з проблемами здоров’я, такими як силіконові грудні імплантати.

Цей провідний жіночий журнал отримав безліч нагород, в тому числі премію «Редакційна майстерність» від Folio у 2001 році та «Нагороду за перевагу в тиражах» від Circulation Management (2001) за вдале поєднання гарного змісту і стрімкої популярності.

Allure позиціонується як нішевий журнал, який по суті є експертом по красі, що спеціалізуються на таких темах, як волосся, нігті, огляди косметичних товарів, салони, спа і знаменитості. Читачі часто в захваті від того, що журнал схожий на класичне зручне керівництво по красі, в якому лунають все: від порад, ідей, тенденцій, образів і багато чого іншого.

У журналі є цікава стаття під назвою Allure Best of Beauty Awards. Ця функція була розроблена, щоб допомогти читачам вибрати з величезного і заплутаного різноманітності косметичних засобів, доступних на ринку. Продукти оцінюються командою Allure Magazine, а читачі і кращі з них отримують престижну друк переможців Allure.

У 2010 році Allure розробила додаток для iPhone, яке буде рекомендувати користувачам продукт Best of Beauty в залежності від їх місцезнаходження. На офіційному сайті компанії є цікавий пошуковик косметичних товарів, який шукає ідеальний косметичний продукт за введеним особистих даних.

Glamour

Журнал Glamour Magazine, заснований в 1939 році в Америці, зараз видається приблизно в 15 країнах видавництвом Conde Nast Publications. З моменту свого заснування Glamour завжди був відомий як журнал знаменитостей і Голлівуду.

Журнал пропонує привабливе освітлення таких тем, як знаменитості, мода, краса і зачіски, інтимне життя і секс, конкурси, а також що можна і не можна. Glamour відомий тим, що охоплює великі списки в кожній зі своїх категорій, таких як 100 трендів зачіски, 150 гарячих покупок на літо, 100 кращих літніх суконь, 50 продуктів для схуднення, 100 суконь до 200 доларів і так далі.

Журнал Glamour також популярний тим, що висвітлює найкраще і найгірше серед знаменитостей. Популярні письменники, такі як Ів Енслер і Нора Ефрон, також іноді вносять свій внесок в його створення. Цей жіночий журнал відомий своїм інтерактивним контентом. Від вікторин, стильового журі, голосування за кращий зовнішній вигляд до калькуляторів, у Glamour, здається, є все необхідне, щоб залучити читачів і підтримувати постійну підписку.

Seventeen

Виданий Hearst Corporation журнал Seventeen став піонером в сегменті підліткових журналів в Америці з моменту його публікації в 1944 році. Концепція Seventeen орієнтована на дівчаток у віковій групі від 14 до 21 року. Журнал створювався з метою підвищення впевненості в собі і хороших цінностей в молодих жінок.

Ключем до формату публікації Seventeen залишається орієнтація на моду, але є спроба постійно висвітлювати важливі питання, що хвилюють середньостатистичну дівчину-підлітка. В даний час Seventeen видається приблизно в 7 країнах світу.

Зміст Seventeen охоплює такі теми, як краса, здоров’я, коледж, мода, фітнес і стиль. Він також регулярно фокусується на проблемах підліткових травм, таких як підліткова вагітність, наркоманія, насильство в сім’ї і вибір кар’єри серед іншого. Хоча Seventeen не зовсім жіночий журнал, подібний контент у багатьох відношеннях може бути орієнтований на дівчаток-підлітків і згодом потрапляє в цей список кращих жіночих журналів.

У 2011 році Seventeen також були співпродюсерами фільму «Видалити цифрову драму», присвяченого кібер-знущань. Seventeen приділяє особливу увагу розвагам в розділах «Ігри та вікторини», «Улюблене життя», «Випускний вечір і вечірки», «Ідеї подарунків», «Зачіски» і «Поради по відносинам».

Підписка Seventeen також дає читачам доступ до його популярному розділу Freebies, в якому можна знайти все, від DVD, подарункових карт, одягу, електричних пристроїв до дрібничок для фітнесу. Seventeen також брала участь в популярному телешоу America’s Next Top model і дала переможцям шанс з’явитися на обкладинці журналу.